• به وب سایت دبستان و پیش دبستانی غیردولتی خرد داراب خوش آمدید.
  • سال تحصیلی 1403-1402

آموزش و پرورش نوين و نقش آن در تعالي آموزش

آموزش و پرورش نوين دبستان خرد

سازمان آموزش و پرورش و یا نظام تعلیم و تربیت امروزه در جهان یکی از بالنده ترین و پویاترین سازمان های جهان است، زیرا نیک می دانیم بالندگی و پویایی امروز دنیا مدیون تحول تعلیم و تربیت است.

در قرن حاضر آموزش و پرورش مفتخر به تحول سریع و چشمگیر مردم جهان می باشد به جهت این که آموزش و پرورش مولد علم و خرد و آگاهی دانش است. بی شک نقش آموزش و پرورش تا دیروز خود را موظف به انباشتن ذهن دانش آموزان به یک سری محفوظات از دروس و علوم مختلف میدانست و نهایت تلاش و کوشش معلمین در رابطه با معلمین خواندن و نوشتن و حساب کردن بود امروز این روش کاملاً منسوخ گردیده و مورد پسند و تأیید صاحب نظران نیست.
آنچه امروزه مد نظر آموزش و پرورش و صاحب نظران و کارشناسان مجرب است توجه به فکر و ذهن فعال فراگیران است. امروزه آنچه مد نظر این نهاد انسان ساز است ایجاد زمینه های خلاقیت و پژوهش می باشد. امروزه دیگر شکوفا کردن استعدادها مورد نظر نیست بلکه شکوفا شدن استعدادها تولید می گردد.
امروزه رقابت محفوظات نیست بلکه رقابت اندیشه ها و افکار برتر است.آینده ملت ها در امر تعلیم و تربیت به سمت و سوی جذب عقل و اندیشه های برتر و توانمند است.
به جرأت باید گفت استعداد و سربلندی و عزت کشورها منوط به داشتن جمعیت هایی با افکار و اندیشه های فعال و خلاق خواهد بود. به امید فردای زیبا همراه و همگام با معلمان و معلمان خلاق و مبتکر و به روز انشاءاله.

ناصر غنی

 

 

 

تاریخ : 2018/01/28

کد خبر : 1169

اطلاعات تماس و آدرس

  • آدرس : فارس-داراب- خیابان پیروزی- بالاتر از اداره اوقاف

  • شماره تماس : 53529444-071

  • وب سایت : www.dbkherad.ir

  • شبکه های اجتماعی

تمامی حقوق محفوظ و متعلق به دبستان خرد میباشد

طراحی و پیاده سازی شده توسط تیم فنی و مهندسی دارانو